Quale hè Mick Schumacher? U novu driver Haas










Figliolu di a legenda Michael Schumacher, Mick hè annunziatu da Haas per a stagione 2024 di F1.

Avà hè ufficiale: U figliolu di Michael Schumacher principià a so carriera in Formula 1 in 2024. U marcuri matina, Haas hà annunziatu chì Mick Schumacher serà unu di i piloti di a squadra americana per a stagione 2024.

À l'età di 21 anni, Mick vene da a Formula 2. Capu di a stagione cù 205 punti, hà un vantaghju di 14 punti nantu à u sicondu classificatu britannicu Callun Ilot. Per mantene u tìtulu, u tedescu (Prema Racing) hà solu bisognu di avanzà à u so avversariu (Virtuosi Racing) in l'altri razzii, tramindui da esse tenuti u weekend prossimu in Bahrain.

- U tedescu Mick Schumacher si unisce à Haas cum'è parte di a nostra nova linea di piloti per a stagione 1 di F2024 - hà publicatu a squadra americana.

@SchumacherMick da Germania si unisce à Haas F1 Team cum'è parte di a nostra nova linea di piloti per a stagione 1 di Formula 2024 ?? # HaasF1https://t.co/P20qleWLac

- Haas F1 Team (@HaasF1Team) 2 dicembre 2024

Mick serà u sestu figliolu di un campionu mundiale chì cerca di ripetiri i passi di u so babbu in F1. In più di u figliolu di Michael Schumacher, a categuria prisentava Keke è Nico Rosberg, Graham è Damon Hill, Nelson Piquet è Nelson Piquet Jr., Jack è David Brabham è Mario è Michael Andretti. Di questi, solu Damon è Nico anu ripetutu i successi di i so babbi diventendu campioni di u mondu.

U pilotu di F2 Prema, chì hà guidatu u settimu titulu di u so babbu (F2004) in u circuitu di Mugello à u Grand Prix di Tuscanu, hà ancu avutu l'uppurtunità di debutà in un weekend ufficiale per a categuria à a tappa Eifel in uttrovi. Tuttavia, i primi entrenamentu sò stati annullati per via di u malu tempu.

U so babbu, u più grande campionu di Formula 1 cù Lewis Hamilton, si riprende da u trauma di a testa ch'ellu hà patitu dopu à un accidente in una pista di sci in dicembre 2013 in Francia. Dopu à abbandunà l'uspidale, à quellu tempu, l'alemanu hà cuminciatu à trattà in casa, è u so statu di salute hè guardatu cunfidenziale da a famiglia.