Porto x Naziunale LIVE [HD]: Vede induve GUARDE Liga NOS LIVE










Porto affruntà à Naziunale in questu Dumenica (20), 17:00 (tempu di Brasilia), in Estádio do Dragão, in a cità di Portu, per u 10 ghjornu di Premier League NOS. A partita sarà trasmessa da FoxSports e SPORTTV in Portugallu à 20:00.

Cù a missione compia in cuppa, Portu hà da ghjucà di novu sta dumenica, u 20, pè u Campiunatu Purtughese.

Portu hà pigliatu un brevi periodu di "vacanze" da u Campionatu Portugallu. Ci sò stati trè partiti seguiti da altre competizioni. Tutti vincenu. U primu, una mera formalità. Hà marcatu 2-0 à l'Olympiacos, da a Grecia, ghjustu cumpiendu u tavulu per l'ultima volta di a fase di gruppi di a Champions League. Era digià garantitu in u turnu di XNUMX cum'è secondu in u gruppu. Riprenderà a disputa di u torneu in ferraghju facendu a Juventus.

I dui partiti dopu, però, eranu vita è morte. In a cuppa di u Portugallu, hà assicuratu u so postu in l'ottavi di turnu, scuntendu 2-1 contr'à Tondela. Avà, aspetta a definizione di quale serà u so prossimu avversariu. Mercuri, u 16, ancu in l'Estádio do Dragão, hà fattu u so debut in a Cuppa di a Liga Portuguesa. Per i quarti di finale, u scoreline hà ripetutu cù Paços de Ferreira cum'è rivale.

U Campionatu Portughese hè induve hà presentatu difficultà maiò. Cù 19 punti (sei vittorie, un paru è duie scunfitte), hà iniziatu a disputa di a decima volta, occupendu a terza pusizioni in a classificazione. Quattru punti sottu à u Sporting, capu. Cum'è principale, però, hà u megliu rendimentu in a Primeira Liga. Di i 15 punti disputati in a colonna, unu hà vintu 12 (quattru vittorie è una scunfitta) dopu avè fattu 13 gol è cuncessu ottu.

Porto x Naziunale: induve fighjà, pianificà, prugrammazione è l'ultime nutizie, seguite minutu per minutu in tempu reale.

FC Porto accoglie Naziunale, in una partita per a 10ª volta di a Liga NOS. Eccu i scelti di Sérgio Conceição per a partita.

Eleven FC Porto: Marchesin; Nanu, Mbemba, Diogo Leite è Zaidu; Otávio, Uribe è Sérgio Oliveira; Tecatito, Taremi è Marega.

Sustituti: Diogo Costa, Sarr, Manafá. Fábio Vieira, Grujic, Luis Díaz, João Mário, Toni Martínez è Evanilson.

ONDECI NAZIONALI : Daniel Guimaraes; Rúben Freitas, Lucas Kal, Pedrão, João Vigário; Alhassan, Azouni, Danilovic; Kenji Gorré, Camacho è Brayan Riascos.

Supplenti naziunali: Riccardo, Koziello, Rúben Micael, Witi, Rochez, Júlio César, Nuno Borges, João Victor è Francisco Ramos.

Manuel Oliveira, da Portu, hè l'arbitru designatu pè u cunfrontu trà azzurri è bianchi è bianchi. Tiago Leandro è Tiago Mota sò l'assistenti, mentre chì Fábio Melo hè u 4u arbitru.

Bruno Esteves, di Setúbal, serà à VAR, assistitu da José Luzia.

?