I 5 ghjucadori di football africani più decorati










Parechji fan di football si dumandanu quale sò i ghjucatori di football africani più decorati. In più di a Copa Mondiale, un futbolista africanu hà vintu quasi ogni titulu di football. Tuttavia, certi ghjucadori di football africani anu vintu più trofei cà i so omologhi africani. Saria interessante per sapè quale ghjucatori di football africani anu vintu u più trofei.

Allora quì sò i cinque futbolisti africani più decorati in a storia.

1. Hossam Ashour - 39 trofei

(Foto di Robbie Jay Barratt - AMA / Getty Images)

U ghjucatore più decoratu di l'Africa hè in realtà u sicondu ghjucadore più decoratu in u mondu, dopu Dani Alves. U so nome hè Hossam Ashour.

Hossam hè un futbolista egizianu chì hà ghjucatu cum'è midfielder per Al Ahly trà u 2003 è u 2024, facendu più di 290 apparizioni.

Ancu s'ellu hà ghjucatu solu quattordici volte per a squadra naziunale egiziana, hà guadagnatu micca menu di 39 trofei in totale.

Hà vintu 13 tituli di a Premier League egiziana, 4 Coppe egiziane, 10 Supercoppe egiziane, 6 Champions League CAF, 1 CAF Confederations Cup è 5 CAF Super Cups.

2. Hossam Hassan - 35 trofei

Hossam hè senza dubbitu unu di i ghjucatori di football più decorati in u mondu. A so carriera durò 24 anni, da 1984 à 2008. Pigliendu trofei minori in contu, Hossam Hassan hà un totale di tituli 41. Tuttavia, a maiò parte di i tornei chì hà vintu sò stati annullati. Questa lista cuntene trofei impurtanti chì sò sempre ghjucati oghje.

Hà vintu a Premier League egiziana 11 volte cù Al Ahly è 3 volte cù Zamalek SC. Hossam Hassan hà vintu 5 Coppe Egiziane, 2 Supercoppe Egiziane, 5 Coppe Confederazioni CAF, 2 Trofei di a CAF Champions League è 1 Supercoppa CAF. Hà vintu ancu a UAE Pro League una volta cù Al Ain.

Cù a squadra naziunale egiziana, Hassan hà vintu trè tituli di a Cuppa Africana di e Nazioni, una Cuppa Araba di e Nazioni (oghji cunnisciuta cum'è a Copa Araba FIFA) è una medaglia d'oru in u torneu di football maschile à i Ghjochi All-Africa 1987.

Hossam Hassan hè ancu u primu goleadoru di l'Egittu è u terzu ghjucadore di u football internaziunale.

3. Mohamed Aboutrika - 25 trofei

Ùn pudete micca ghjucà per Al Ahly per longu senza cullà trofei è Aboutrika hè a prova di quessa. Mohamed Aboutrika hè senza dubbitu unu di i futbolisti africani più sottovalutati di tutti i tempi è hà ghjucatu a maiò parte di a so carriera in Egittu cù Al Ahly.

Hà vintu 7 campionati egiziani, 5 trofei di a CAF Champions League, 2 cuppe egiziane, 4 supercoppe egiziane, 4 supercoppe CAF è duie volte a cuppa africana di e nazioni. In totale, l'anzianu striker hà guadagnatu circa 25 tituli maiò in a so carriera.

4. Samuel Eto'o - 20 trofei

Samuel Eto'o hè una di e più grandi leggende di u football africanu, avè vintu quasi tutti i trofei in u football.

A maiò parte di e vittorie di Eto'o sò ghjunte cù Barcellona, ​​​​induve hà vintu a Liga è a UEFA Champions League in parechje occasioni. Hà vintu ancu u titulu di a Copa Africana di Nazioni cù a squadra naziunale di Camerun.

Samuel Eto'o hà un trofeu impressiunanti chì include trè tituli di a UEFA Champions League, trè tituli di La Liga, dui tituli di Copa del Rey, dui tituli di Copa Catalunya è duie Supercoppe di Spagna. Duranti u so tempu à l'Inter Milan, hà vintu 1 titulu di Serie A, 2 Coppa Italia, 1 Supercup Italiana è a Copa Mondiale di Club FIFA una volta. Cù a squadra naziunale di Camerun, Eto'o hà guadagnatu a medaglia d'oru olimpica una volta è a Copa Africana di e Nazioni duie volte in u 2000.

5. Didier Drogba - 18 trofei

(Foto di Mike Hewitt / Getty Images)

Ancu Didier Drogba hà fiascatu à vince un trofeu per a squadra naziunale, hà guadagnatu parechji tituli in a so carriera di club, facendu ellu unu di i ghjucatori di football africani più decorati.

Didier Drogba hà guadagnatu quattru tituli di Premier League, quattru FA Cups, trè Football League Cups, dui FA Community Shields è un titulu di UEFA Champions League cù Chelsea. Quandu hà ghjucatu per Galatasaray, hà vintu a Süper Lig, a Copa Turca è a Super Cup Turca. Versu a fine di a so carriera, Drogba hà vintu a Conferenza Occidentale (USL) cù Phoenix Rising in 2018.