Lampard hà lanciatu Everton in u fondu prufondu senza direzzione










L'atmosfera in Goodison Park ùn puderia micca esse peghju dopu à a partenza di Rafael Benitez. Era chjaru da u principiu chì l'anzianu manager di Liverpool avissi da affruntà una battaglia in salita. E boni prestazioni in u campu è a lotta per un postu aurupeu avissiru bastatu à u Spagnolu per turnà a marea, ma u football terribili è i risultati cattivi anu finitu u so regnu.

U timing di u licenziamentu di Benitez era ancu più stranu cunziddi chì Marcel Brands era statu licenziatu cum'è direttore di football di Everton solu un mese prima. Benitez apparentemente hà vintu a battaglia di u club per u cuntrollu di i trasferimenti, ma cù Farhad Moshiri chì finisce u so regnu, Everton hè di novu in a spirale di a nova gestione.

Ci hè statu un momentu stranu quandu Vitor Pereira hà insinuatu ch'ellu avia statu offrittu u rolu prima chì u club decide di trasmette u rolu à Frank Lampard. L'ex midfielder di l'Inghilterra hà fattu bè in u Derby County, ma hà fiascatu à ghjucà à Chelsea prima chì Thomas Tuchel vincì a Champions League cù a stessa squadra. Ci saranu dubbii naturali nantu à a capacità di Lampard à diritta a nave in Goodison Park.

In vista di a situazione in quale i Toffees si trovanu sempre in u top flight, una scumessa di football di u ghjornu, se vi sentite opportunisticu, seria di scumessa per Everton, chì sò stati relegati da a Premier League per a prima volta. U caosu in altrò in a tavula significa chì Everton deve esse salvu da a relegazione, ma i Toffees ùn ponu micca permette di piglià qualcosa per scontru in questa tappa, soprattuttu cù ferite à i ghjucatori chjave chì anu accumulatu in u cursu di a campagna. Ancu se u club resta in a Premier League, i prublemi chì circundanu i ghjucatori chjave in Goodison Park puderanu cuntinuà in tuttu l'estiu.

Malgradu l'appuntamentu di Lampard, ùn pare micca esse risposte chjaramente nantu à un stile o sistema per u futuru, chì era a visione à cortu termine di Moshiri in a sala di riunioni. Everton ùn hà micca prugressu da 2017/2018 quandu Sam Allardyce hè statu purtatu per rimpiazzà Ronald Koeman. Lampard ùn hè micca cunnisciutu prima per a so cunniscenza tattica di e so pusizioni, ancu s'ellu pò esse sustinutu chì hà a piattaforma perfetta per cambià quella percepzione.

I prublemi di Everton nascenu da a so perspettiva di successu è ùn hè micca solu in questu sensu. Big Sam hà pigliatu u club à l'ottava in a tavula cù una forte corsa in a seconda mità di a stagione, ancu s'è u football ghjucatu era abbastanza per lascià Pep Guardiola in coma. Da tandu, nisun manager ùn hà migliuratu quellu risultatu, ancu Carlo Ancelotti era impotente à guidà i Toffees à u 12u è u 10u postu in i so 18 mesi in carica.

A causa di l'alta rotazione di i dirigenti, a squadra di Everton s'assumiglia avà à una mistura di visioni di parechji architetti. Cenk Tosun hè stata in a squadra dapoi u mandatu di Allardyce, malgradu chì Marco Silva, Ancelotti è Benitez l'anu chjamatu outclassed. Tosun riassume l'approcciu pusitivu di Everton à u mercatu di trasferimentu, chì hà risultatu in £ 550 milioni spesi in una squadra chì ùn hà micca una struttura o identità chjara nantu à cumu avvicinà u so postu in Premier League.

Hè per quessa chì a situazione hè periculosa in u cortu termini è in u futuru. Lampard ùn avarà micca assai spaziu in u mercatu di trasferimentu di l'estate è, salvu chì a so forma migliurà significativamente, i Toffees ùn puderanu certamente qualificà per l'Europa s'ellu ùn ghjunghjenu à a finale di a FA Cup. Attori chjave cum'è Dominic Calvert-Lewin è Richarlison cercanu piglià u prossimu passu in a so carriera è sò stati ligati cù un alluntanamentu da Goodison Park. A priorità di Lampard hè di assicurà chì questi ghjucatori restanu in a squadra à longu andà, ma s'ellu ùn riescenu à ottene una scalata drammatica nantu à a tavula, puderia esse fora di e so mani.

Moshiri pò avè spentu alcune di e fiamme cù l'appuntamentu di Lampard, ma a radica di i prublemi di Everton hè sempre smolders. L'entrenatore di football relativamente ghjovanu hà assai travagliu davanti à ellu.