7 più grandi ghjucadori danesi di tutti i tempi (classificatu)










I paesi scandinavi anu sempre nutritu è ​​esportatu eccellenti futbolisti eccezziunale bè.

Ancu prima di a so sorprendente vittoria in u Campionatu Europeu di u 1992, a Danimarca avia sempre pruduciutu ghjucatori di talentu tecnicu chì si sò dimustrati bè adattati per passà in i migliori club d'Europa.

Cù una storia di 125 anni, ùn hè micca surprisa chì u football europeu hè spargugliatu cù esempi di ghjucatori danesi chì anu lasciatu a so marca.

Oghje, guardemu i più grandi ghjucadori danesi di tutti i tempi. Dopu avè ghjucatu per tutte e nazioni di football superiore d'Europa, hè una lista di ghjucatori eccezziunali.

Eccu i 7 più grandi futbolisti danesi di tutti i tempi.

7. Morten Olsen

Morten Olsen hè un anticu internaziunale danese cù più di 100 tappe in a storia di u football danese. Solu 11 anni dopu avè appiccicatu i so stivali, l'anzianu attaccante di Anderlecht è Cologne diventerà l'entrenatore di a squadra naziunale danese, postu chì hà occupatu per 15 anni.

Ghjucà 531 partite di liga in una carriera chì hà vistu u Dane ghjucà in Danimarca, Belgio è Germania, Olsen era un membru di a squadra danese chì hà cumpetitu in i Campionati Europei 1984 è 1988, è ancu in a Copa Mondiale FIFA 1986.

Sempre presente in u club è in u paese, Olsen deve esse nantu à qualsiasi lista di i più grandi ghjucadori danesi di tutti i tempi, grazia à a so longevità cum'è ghjucatore è manager.

Olsen hà sappiutu ghjucà tanti ghjochi in parte per via di a so versatilità; puderia ghjucà in ogni locu da ghjustu davanti à u portiere à a pusizione di l'ala.

6. Brian Laudrup

Avè un fratellu chì passa per esse unu di i migliori footballers danesi di tutti i tempi ùn pò esse faciule; i paraguni interminabile è sintimu chì a ghjente vulete esse l'"altru Laudrup" pende nantu à a testa constantemente. O seria s'ellu ùn era micca un grande ghjucatore.

Brian Laudrup, fratellu di Michael Laudrup, hà avutu una carriera eccezziunale, ghjucatu per alcune di e più grandi squadre in a storia europea.

Un ghjucadore versatile è tatticamente astutu, Laudrup puderia ghjucà cum'è midfielder, winger è centru avanti è eccelleva in tutti i trè roli.

Accuminciandu a so carriera in Brondby, u futuru internaziunale danese girava in Europa per e 13 stagioni dopu.

U currículum di Brian Laudrup hè un quale hè quale in alcuni di i migliori club. Da u Bayern Munich, u danese avissi avutu incantesimi à Fiorentina è Milanu prima di quattru stagioni eccellenti in Scozia cù Glasgow Rangers.

Laudrup hà avutu un incantu senza successu à Chelsea prima di vultà in Danimarca cù Copenhague, prima di finisce a so carriera à i giganti Olandesi Ajax.

Una 1ª divisione danese, a Supercup DFL, un titulu di Serie A è a Champions League cù l'AC Milan, trè tituli scozzesi è duie coppe domestiche cù i Rangers, Laudrup hà vintu induve hà ghjucatu.

Ancu i so sette partite à Chelsea anu vistu u ghjucatore vince a Supercup UEFA! È ùn ne scurdemu di a storia incredibile di a vittoria di u Campionatu Europeu di Danimarca in u 1992; ùn hè micca una mala carriera.

5. Allan Rodenkam Simonsen

Unu di i strikers più prolifici di l'anni 1970, Allan Simonsen hà lasciatu u Danimarca à l'età di 20 per a Germania per ghjucà à u Borussia Monchengladbach è ùn hà mai vultatu in daretu.

Ancu s'ellu era chjucu per un avanti, Simonsen era solu 1,65 m; l'attaccante continuava à marcà 202 gol di liga in a so carriera.

Dopu à sette anni di successu in Germania, Simonsen si trasfirìu in Spagna, unitu à Barcellona in u 1982. L'internaziunale danese si stabilisce rapidamente in Spagna è era u puntuatore di Barcellona in a so prima stagione.

Malgradu u so successu cù u club, Simonsen hè statu custrettu fora quandu Barcelona hà firmatu un ghjucatore argentina cù una certa abilità.

Siccomu solu dui ghjucadori straneri sò stati permessi di firmà, Simonsen hà avutu à lascià, soprattuttu chì u ghjucatore argentinu era chjamatu Diego Armando Maradona. Un muvimentu di scossa à Charlton Athletic in l'antica Seconda Divisione inglese seguita.

Simonsen hà sceltu u club cum'è vulia ghjucà senza stress o preoccupazione, ma eventualmente vultà à u so club di zitiddina VB dopu una sola stagione in Inghilterra.

L'excellent striker hà passatu e so ultime sei stagioni cum'è un ghjucadore prufessiunale in Danimarca facendu ciò chì face megliu; segnare gol.

4. Jon Dahl Tomasson

Un altru striker cù un pedigree eccellente, Jon Dahl Tomasson era un centru di punta cun un tirò superbu è un excelente posizionamentu.

Tomasson hà ghjucatu per alcuni di i più grandi club d'Europa è hà avutu incantesimi in Olanda, Inghilterra, Germania, Italia è Spagna, marcò 180 gol.

Malgradu avè u ritmu di un anatra feritu, Tomasson hà travagliatu cum'è un cane è hà avutu a capacità di truvà u spaziu è dà u tempu di sparà.

Accoppiatu cù a so capacità infallibile di chjappà u scopu, u striker danese hà custruitu una carriera chì hà vistu i so servizii ricercati in u football europeu.

In u palcuscenicu internaziunale, Tomasson hà marcatu 52 gol in 112 apparizioni per Danimarca è era unu di i ghjucatori più impurtanti in a squadra naziunale.

Mentre chì u striker ùn hà micca vintu trofei cù a so nazione, certamenti hà per i so clubs; una Eredivisie Olandese cù Feyenoord in 1999 hè stata seguita da una Serie A è una Champions League cù l'AC Milan in 2003 è 2004 rispettivamente.

Dopu a ritirata in u 2011, Tomasson si trasfirìu à a gestione è, dopu à l'incantesimi in l'Olanda è in Svezia, u leggendariu striker hè avà capu di coach di u club di a Premier League Blackburn Rovers.

Ùn hè micca un grande saltu d'imaginazione per indovinà chì un ghjornu vedemu à Tomasson à capu di a squadra naziunale danese.

3. Christian Eriksen

Unu di i ghjucadori più ricunnisciuti è talentu chì Danimarca hà pruduciutu per anni, Christian Eriksen, hè un midfielder creativo cù cumpetenze superbe chì anu vistu a stella internaziunale danese in squadre cum'è Ajax, Tottenham, Inter Milan è Manchester United.

Dopu avè intrutu in a squadra di l'Ajax in 2010, Eriksen hà iniziatu prestu à catturà l'ochju di l'altri club europei di punta; u so intervallu di passaghju, l'intelligenza è a capacità di detta u ghjocu da u midfield l'hà fattu un scopu primariu.

Dopu solu trè stagioni, Eriksen hè statu firmatu da u Tottenham Hotspur di a Premier League è diventò rapidamente un attore chjave per u club di Londra.

Un superbe specialista in free-kick, Eriksen hà marcatu 51 gol per Spurs in 226 partite di liga, facendu ellu unu di i midfielders più potenti in a Premier League.

Malgradu a speculazione constante chì u ghjucatore danese di l'annu andarà in un club ancu più grande, u Dane si firmò in Tottenham per sette stagioni.

Permettenu à u so cuntrattu di scaccià, Eriksen s'unì à a putenza di a Serie A Inter Milan in 2024 è, malgradu una stagione povera, hà cuntribuitu à a vittoria di a liga di u club.

Era a prima volta chì a Juventus ùn avia micca vintu a liga in nove stagioni, è pareva chì Eriksen s'era finalmente stallatu in Italia. Sfurtunatamente, u terribile attaccu di cori in u campu di l'Euro 2024 hà subitu significatu chì a carriera di u ghjucatore era torna in un altru percorsu.

In u primu partitu di l'Euro 2024, Danimarca ghjucava contr'à a Finlandia è, in u minutu 42 di u ghjocu, Eriksen s'hè svenutu subitu in u campu.

L'assistenza medica immediata significava chì a stella danese hà ricevutu l'aiutu necessariu, ma u so attaccu di cori significava chì u ghjucatore ùn hà micca ghjucatu per mesi.

Un implantu di cori impeditu à Eriksen di ghjucà in Italia, cusì u ghjucatore hà tornatu in Inghilterra cù u novu prumuvutu Brentford quandu si ricuperò.

Una stagione eccellente hà attiratu l'attenzione di u Manchester United, è u restu, cum'è dicenu, hè a storia. A carriera di Eriksen hè torna à fiurisce à u più altu livellu, è u ghjucatore pare esse torna in forma superiore.

2. Petru Schmeichel

Ùn ci sò micca assai fan di football chì ùn anu micca intesu parlà di u Great Dane Peter Schmeichel, unu di i ghjucatori danesi di più successu di tutti i tempi.

Dopu un decenniu chì hà amparatu u so mistieru di portiere in Danimarca, Schmeichel hè statu firmatu da u Manchester United, cù Alex Ferguson chì vede u putenziale in u portiere danese.

Aiutò chì Schmeichel era enormu, forte è cunfidendu, attributi chì un portiere di United hà bisognu à successu.

Schmeichel ùn hà micca scunfittu di gridà à a so difesa, ancu quandu i difensori sò stati internaziunali cum'è Steve Bruce è Garry Pallister.

Quandu Schmeichel si ritirò, avia cimentatu u so postu in a storia cum'è unu di i più grandi portiere di tutti i tempi è unu di i ghjucatori di a Premier League più decorati di l'era.

Vincendu cinque tituli di Premier League, trè FA Cup, una League Cup è a Champions League, Schmeichel hà fattu di United un squadra difensiva più solida. Unu di i più grandi ghjucadori di tutti i tempi è u ghjucatore più capu di Danimarca.

1. Michele Laudrup

U più grande ghjucadore danese indiscussatu di tutti i tempi puderia esse solu un ghjucatore. Michael Laudrup, soprannominatu u "Prìncipe di Danimarca", era trà i più eleganti, creativi è riesciuti di football di ogni generazione.

Laudrup hà avutu una tecnica superba, era rapidu nantu à u ballò o fora di u ballu è avia una gamma di passaghju insuperabile.

In più di esse unu di i midfielders più cumpleti di tutti i tempi, Laudrup era ancu unu di i migliori ghjucadori di a squadra di tutti i tempi.

U so eccellente intervallu di passaghju significava chì i cumpagni di squadra ùn anu da fà nunda, ma curriri versu u scopu oppostu, è Laudrup li truverà in qualchì modu cun un passaghju incredibile.

L'internaziunale danese hà avutu tuttu; hà ancu vintu tuttu. Una Serie A è una Cuppa Intercontinentale cù a Juventus, cinque tituli consecutivi di a Liga, quattru cù Barcelona è unu cù u Real Madrid.

Laudrup hà ancu vintu a Copa d'Europa cù Barcellona, ​​​​a Super Cup di l'UEFA è l'Eredivisie Olandese cù Ajaz; S'ellu ci era un trofeu, Laudrup vinceria.

Laudrup era cusì bonu chì a FA Danese hà criatu un novu premiu, u Best Danish Player of All Time, è mette ottu vincitori potenziali nantu à a lista di votu.

Sans surprise, Laudrup hà vintu 58 % di i voti, è ghjustu ; hè senza dubbitu u più grande ghjucadore danese di tutti i tempi.